Підприємство по виробництву комбікормів
із зерносушильним комплексом потужністю 300 тис. тонн
Проектування і будівництво зернового елеватора є складним завданням, яке вимагає уважного планування, врахування вимог нормативних документів і використання високоякісного технологічного устаткування. Робочий проект зерносховища з ємністю 330 000 тонн, розроблений проектно-будівельною компанією МУР.
Розробка проекту зерносховища була здійснена на основі завдання на проектування, інженерної документації, наданої фірмою "GSI", а також технічного завдання. Проект відповідає вимогам діючих нормативних документів, ДБН В.2.2-8-98 "Підприємства, будівлі і споруди по зберіганню та переробці зерна" (Київ, 1998), НАОП 8.1.00-1-01-88 "Правила техніки безпеки і виробничої санітарії на предприятиях зберігання і переробки зерна Міністерства хлібопродуктів"
Робочі креслення приймального пристрою зерна з автотранспорту були виконані на підставі будівельного завдання автомобілерозвантажувача РАГ-65, яке було надано заводом-виробником ЗАТ "Калинівськиймашзавод". Проект аспірації технологічного устаткування був розроблений фірмою "GSI", а розрахунок і розводка самопливного устаткування були виконані фірмою "GSI".
Зерносховище призначене для приймання пшениці (250 т/год), рапсу (150 т/год) і кукурудзи (250 т/год) з автотранспорту, його функції включають очищення, сушіння, накопичення і зберігання з подальшою передачею на автомобільний та залізничний транспорт. Згідно проекту, зерносховище складається з п'ятнадцяти силосних ємностей з плоским дном загальною місткістю близько 330 000 тонн.
Продуктивність технологічної лінії залежить від продуктивності сушіння зерна вологістю від 35% до 14% і складає 300 т/год. Для цього передбачено використання трьох сушарок, кожна з яких має продуктивність 100 т/год. Зважування зерна, що надходить на елеватор, здійснюється на вагах автомобільних платформ (60 т) і залізничних вагах (150 т).
Режим роботи елеватора передбачає 250 робочих днів на рік з однією зміною, а в сезон збирання зернових - три зміни. Кількість зерна, яке приймається на зберігання в силосні ємності (330 000 т), складає 150 000 тонн протягом 30 днів в дві зміни.
Для приймання зерна з автотранспорту передбачено два приймальних пристрої РАГ-65 та чотири приймальних бункера. Після очищення зерно проходить очистку на сепараторах ROTOMAX 10 зі зняттям загального сміття від 35% до 14%. Очищений сухий продукт, який не потребує додаткового сушіння, направляється в силоси на зберігання.
Сушіння зерна, що надходить з автотранспорту, здійснюється на сушарках прямої дії (GSI 10000 - 2 шт. та GSI 809G - 1 шт.) від оперативних силосів для вологого зерна об'ємом 1200 м3. Завантаження зерна в силоси відбувається за допомогою скребкових конвеєрів, а вивантаження - за допомогою ланцюгових конвеєрів.
Проект зернового елеватора ємністю 330 000 тонн, розроблений компанією МУР, відповідає вимогам діючих нормативних документів, зокрема ВНТП-05-88, ДБН В.2.2-8-98, НАОП 8.1.00-1-01-88 та ОСТ 8.12.01-84. Робочі креслення приймального пристрою зерна з автотранспорту базуються на будівельному завданні автомобілерозвантажувача РАГ-65, а проект аспірації технологічного устаткування та розводка самопливного устаткування виконані фірмою "GSI".
Проект зернового елеватора відображає всі необхідні етапи процесу зберігання та обробки зерна, забезпечуючи високу продуктивність та ефективність роботи. Він розроблений з урахуванням передових технологій і відповідає вимогам нормативних документів, що гарантує безпеку і надійність функціонування елеватора.